Skip to main content

We zijn verhuisd en hebben nu 2 KPN ID’s, een op het oude adres en een op het nieuwe. We willen de email accounts van het oude KPN account overzetten naar het nieuwe, want over een maand komt het oude KPN account te vervallen.

@Aad Rijnberg 

Loopt het oude abonnement volgende maand af of wordt dan echt het account verwijderd (gebeurt 6 maanden na opzegging abonnement ) ?

Verplaats allereerst alle email van het oude abonnement naar het nieuwe abonnement.

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld daar bij “Opmerkingen” duidelijk welke accounts (+klantnummer(s)) moeten worden verplaatst naar welk abonnement (+ klantnummer). Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Die kan die accounts overzetten.


Ik heb het oude abonnement per eind volgende maand opgezegd.

Alle accounts gebruiken POP3, dus alle mail is al binnengehaald.

Profiel is bij mijn weten volledig ingevuld.


Hallo @Aad Rijnberg waarom bij een verhuizing abo opgezegd en op je nieuwe adres een nieuw abo genomen? Je had je huidige abo gewoon kunnen verhuizen, nu maak je het jezelf onnodig moeilijk.

 


Nee, ik wilde tijdens de overlapperiode op beide adressen internet hebben. Vandaar...


Als een moderator de email accounts heeft overgezet plaatst ie dan een reply op deze post?!
Mocht mijn profiel incompleet zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag.


@Aad Rijnberg 

De vragen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Soms kan het inderdaad even duren voordat je aan de beurt bent en een moderator reageert.


Hi @Aad Rijnberg, welkom hier en dankjewel voor het invullen van je gegevens. 

Ik heb de opdracht verstuurd naar onze achterliggende afdeling om dit in orde te maken. Het kan zijn dat je binnen enkele dagen door die afdeling nog wordt gebeld, dit ter controle. Hou dus je telefoon even in de gaten. 🙂


De accounts zijn netjes overgezet; thanks!


De accounts zijn netjes overgezet; thanks!

Top! En graag gedaan uiteraard.