Skip to main content

Mijn oude telfort email adres is nog actief, deze zou opgezegd worden automatisch, dit is niet gebeurd. En ik krijg er nog veel mailtjes op binnen, ik wil graag dat dit email adres verwijderd word.

Hallo @kpn mail opzeggen ben je eind 2020 automatisch overgezet naar KPN met behoud van de Telfort(TFT)-voorwaarden of ben je onlangs van TFT overgestapt naar het ‘echte’ KPN, waarmee dus de KPN-voorwaarden en niet meer de TFT-voorwaarden gelden?

In beide gevallen is je TFT-mailaccount je nieuwe hoofdmail-account bij KPN geworden en kun je daaronder ...@kpnmail.nl aliassen aanmaken of nieuwe ...@kpnmail.nl accounts. Aliassen worden door KPN ‘adressen’ genoemd.

Een mail-account van KPN en/of TFT is te allen tijde te verwijderen en bij spijt op verzoek ook weer terug te halen binnen redelijke termijn.

Dat kun je allemaal binnen de webmail regelen bij instellingen of via MijnKPN.

Succes.

 


HI @kpn mail opzeggen, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Zou ik mogen weten hoe je dit e-mailadres hebt opgezegd? Of heb je je hele abonnement opgezegd? In dat laatste geval blijft je e-mailadres nog 6 maanden werken. Zie je je e-mailadres ook nog staan als je in de online omgeving inlogt? 

Ik hoor graag van je.Â