Skip to main content

Een lastige vraag. Mijn schoonmoeder heeft een emailadres dat op mijn naam staat. Nu ben ik sinds december weg bij KPN voor wat betreft mijn internet en tv, ik heb nog wel mobiel. Naar nu blijkt is ook mijn Mijnkpn niet meer bereikbaar, ik wilde namelijk het emailadres van mijn schoonmoeder naar haar toe verhuizen omdat ik heb begrepen dat emailadressen na een half jaar komen te vervallen. En dat is binnenkort. Alleen heb ik geen Mijnkpn meer. Ik heb wel weer een MijnKpn aangemaakt maar kon dat alleen maar gebruiken voor mijn mobiele nummer, dat ik nog wel bij KPN heb. Ik heb bij mijn schoonmoeder al wel een Mijnkpn aangemaakt en wilde het betreffende emailadres toevoegen. Echter geeft KPN aan dat deze al in gebruik is. Wat te doen?

Hi @JFWelbergen, allereerst wil ik graag direct voor je kijken of het betreffende mailadres nog ‘bestaat'. Zou je dat mailadres en het klantnummer van zowel jouw eigen, al opgezegde abonnement als het abonnement van je schoonmoeder in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? Dan kan ik voor je aan de slag!


Ik heb een bericht geplaatst in mijn opmerkingsveld van mijn profiel.


Dank, ik heb hem kunnen vinden (nog actief gelukkig!) en heb een achterliggende afdeling aangestuurd met de vraag of ze het mailadres kunnen verhuizen naar het juiste klantnummer. Ik verwacht daar na het weekend een reactie op, je hoort weer van me zodra ik er meer over weet :slight_smile:


Niet schrikken @JFWelbergen maar het is al geregeld, ze waren dus echtsupersnel!


Super geregeld!!!! Dank je wel!!!


Graag gedaan :blush: