Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb een nieuw email adres aangemaakt en daar wil ik een email alias aan koppelen in “Mijn KPN”, deze alias was eerder gekoppeld aan een ander mail adres maar die heb ik daar verwijderd echter bij het koppelen aan het nieuw email adres krijg ik de melding dat de alias al in gebruik is en niet gekoppeld kan worden. Kunt u zeggen hoe lang het duurt voordat de alias wordt vrijgegeven zodat ik het weer kan gebruiken voor een ander email adres?

Met vriendelijke groet,

Frank

Dit alias staat dan in quarantaine. Een kon medewerker kan deze er wel uit halen. Heeft u uw forumprofiel al ingevuld? 


Volgens mij gaat een verwijderd adres  (box of alias) voor 3 maanden in quarantaine.

@Nick83 vermeldt terecht dat een moderator de quarantaine kan opheffen. Waarna je zelf het adres weer kan toevoegen. Een box kan alleen @kpnmail.nl zijn. Aliassen kunnen alle extensies zijn die kpn inmiddels heeft van overgenomen providers.

Het is dus misschien handig ook het e-mail-adres dat uit quarantaine moet even te vermelden in het vakje Persoonlijke Opmerkingen. Niemand kan dat inzien behalve het moderatorteam en jijzelf.

In je forumprofiel dus.


Hallo @Frank1967, zoals al hierboven wordt aangegeven gaat een verwijderd e-mailadres in quarantaine voor 3 maanden. Nu kan een KPN medewerker dit vrijgeven. Als jij jouw profiel invult en mij een vervolgens een seintje geeft, ga ik dat voor je regelen! 


Hallo Jeroen_dB

ik heb de betreffende e-mail alias in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen gezet. Ik hoor graag als het gelukt is om vrij te geven.

met vriendelijke groet,

Frank1967

 


Goedemorgen @Frank1967, het betreffende alias heb ik zojuist voor je vrijgegeven.


Hallo Jeroen_dB,

 

Hartelijk dank voor de service. Ik heb de alias nu kunnen toevoegen aan het nieuwe mailadres.

 

Met vriendelijke groet,

Frank1967


zelfde probleem, wat moet ik doen om het vrij te laten geven?

 


zelfde probleem, wat moet ik doen om het vrij te laten geven?

 

Hallo @Bmr0 , vul in het privedeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer, laatste 4 cijfers iban en het betreffende alias in en een moderator komt er binnenkort op terug.

 


done.

kon geen plekje vinden voor de iban cijfers en het alias heb ze maar in de persoonlijke opmerkingen gestopt

 

 

bedankt


done.

kon geen plekje vinden voor de iban cijfers en het alias heb ze maar in de persoonlijke opmerkingen gestopt

 

 

bedankt

Hallo @Bmr0 , overal waar privé bij staat kun je wat invullen, kan een moderator wel mee overweg en graag gedaan uiteraard.


Jan, ik zit nog te wachten op een moderator. 

Het alias adress is in gebruik en ik kan dus geen emails ontvangen nu.

kun je svp helpen?

 

 

thnx

Huub


Hallo @Bmr0 voordat een moderator reageert kan een paar dagen duren.

Je kunt toch mail ontvangen op je mailaccount, waar je de door jou gevraagde alias onder geplaatst wilt hebben?

Je gaat natuurlijk geen mailadres opgeven aan derden, terwijl jij het niet in bezit hebt en terwijl het ook niet zeker is dat je het terug krijgt, want het kan al wel bij een andere in gebruik zijn, en die ontvangt dan al jouw mail, dat moet je niet willen.

Voor een snellere reactie kun je bellen met 0800 0402.

 


het alias bestond al een poos en is als inlog userid gebruikt, Ik ben nu een password kwijt, en dat wordt op gelost door me een email te sturen, maar die kan ik niet lezen nu 8-(

 

bedankt voor je reaktie


Hallo @PeterG , ik ga het steeds minder begrijpen, je praat over een alias, dat hangt dus onder een mailaccount,  dus je mail moet gewoon binnenkomen in de inbox van het account.

Het wachtwoord van het alias is gelijk aan dat van het account.

Via MijnKPN kun je inloggen in je mailaccount en kun je zien welke aliassen er onder hangen en kun je aanvullende aliassen maken.


gaat om inloggen niet bij kpn maar ergens anders


dank voor het telefoon nummer. De zaak is opgelost