Skip to main content

Ik heb een email alias verwijderd en wilde er een email account van maken.  Omdat het hetzelfde adres is kreeg ik een foutmelding. Heb toen hetzelfde email adres weer teruggeplaatst als alias en dit lukte wel maar nu komt niet alle mail meer binnen. Er zijn geen filter regels of iets dergelijks. Als ik het adres test van bijvoorbeeld mijn werkmail naar het alias adres komt een email gewoon aan. Een rmail van bijvoorbeeld EA komt niet aan.

 

Iemand een oplossing?

Hallo @Dennis1979 

Dit kan niet zonder hulp van KPN. Zodra je een e-mailadres wist wordt er automatisch een reservering op gezet (om kapen door een andere gebruiker te voorkomen).

Deze blokkade duurt standaard 3 maanden. Bel met klantenservice op 0800-0402 dan kunnen ze deze reservering voor je verwijderen. Daarna kan je het direct weer aanmaken als account.

Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, zaterdags tot 17.00 uur.


@Dennis1979 

Als je een emailadres verwijdert komt er een reservering op dat adres te staan (ter voorkoming van misbruik). Dan moet je met de KPN klantenservice bellen (tel. 0800 - 0402 ) om die reservering er weer af te halen en daarna kun je dat emailadres weer aanmaken bijv. als account.

En dat is precies wat jij ook kan doen.


Reageer