Skip to main content

Ik heb een email alias onder 1 van de email adressen weggehaald om dit onder een nieuw adres te zetten. Krijg nu bericht dat email alias adres niet beschikbaar is. Hoe kan dat, net gedelete. Kan dus niet weer aanmaken.

@sdvlb 

Je hebt dus een email-alias verwijdert dat aan een email-account hing.

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in en vermeld bij “Opmerkingen” het emailadres dat je opnieuw wil aanmaken. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator (dit kan enige tijd duren). De moderator kan dan de zogenaamde “reservering” verwijderen en dan kun je dat email-alias weer aanmaken.

Als je echt haast hebt kun je ook met de KPN klantenservice bellen ( 0800 - 0402 ).


Hallo @sdvlb , als je een e-mailadres of alias verwijdert, zet KPN er een reservering op. Daarmee wordt voorkomen dat iemand anders het adres ‘onder je handen’ kan wegpakken. Die reservering duurt normaal 3 maanden, maar een KPN medewerker kan die voortijdig vrijgeven.

Bel met KPN op 0800-0402, dat gaat op dit moment het snelst. Hier op het forum is de wachttijd opgelopen tot 4-5 dagen.


Ik heb een email alias onder 1 van de email adressen weggehaald om dit onder een nieuw adres te zetten. Krijg nu bericht dat email alias adres niet beschikbaar is. Hoe kan dat, net gedelete. Kan dus niet weer aanmaken.

Dank je wel RBxx, ik ga morgen even bellen.


Ik heb een email alias onder 1 van de email adressen weggehaald om dit onder een nieuw adres te zetten. Krijg nu bericht dat email alias adres niet beschikbaar is. Hoe kan dat, net gedelete. Kan dus niet weer aanmaken.

Ook Willy22 bedankt voor de reactie.


Hoi @sdvlb , helaas is het ook bij 0800-0402 regelmatig (erg) druk. Houd daar dus rekening mee.