Skip to main content

Hoi,

 

We hebben vandaag een email ont vangen dat de email adressen welke we bij ons oude klantnummer (welke is opgeheven en niet meer toegankelijk via mijn kpn) over twee weken komen te vervallen. Nu zou ik heel graag de aliassen aan ons nieuwe klant nummer toevoegen. Zoals meer hier op het forum hebben gemeld lukt dat niet omdat de namen worden gebruikt (wat natuurlijk logisch is omdat deze nog aan ons oude abonnement gekoppeld zijn). Nu begrijp ik ook van het uit een forum dat een KPN moderator mij hiermee kan helpen. Wat hebben jullie nog meer van mij nodig om dit voor elkaar te krijgen?

 

Met vriendelijke groet

Yolanda van der Meulen

@JPvdM :

Gaat het hier om één of meer mailboxen of alleen om één of meerdere aliasen  die aan één mailbox/gebruikersnaam hangen ? Aliasen kunnen worden verplaatst terwijl dat met mailboxen niet kan.

Vermeld bij de Privegegevens in jouw profiel hier op het forum, al jullie klantnummers / gebruikersnamen en de emailadressen in kwestie. En maak goed duidelijk welke emailadressen naar welk KPN emailaccount moet worden verplaatst.

Als gedaan is plaats dan een nieuwe reactie in dit topic en wacht dan op de reactie van een moderator.


Hoi @Willy22, Bedankt voor je reactie.

Het gaat om 3 email adressen die aan ons oude klant nummer zijn verbonden en die ik graag aan ons nieuwe klant nummer wil hebben toegevoegd. Echter als ik deze wil toevoegen dan krijg ik de melding "het opgegeven e-mail adres is niet beschikbaar”.

Ik heb de informatie zoals je hebt aangegeven in mijn privégegevens van mijn profiel ingevuld en nu wachten op een moderator :-)

 


Hoi @JPvdM, welkom op ons forum! Bedankt voor je gegevens!
Ik heb meteen het verzoek ingediend de mailboxen over te zetten. Je wordt hierover per sms verder op de hoogte gesteld/gehouden!
Dit zou niet lang moeten duren.