Skip to main content

Goedemorgen! Binnenkort ga ik verhuizen naar een woning waar ze al eenĀ internet abonnement hebben van een andere provider. Ik ga internet internet daarom stopzetten, maar mijn mobiele abonnement houd ik gewoon aan. Nou heb ik ook een mobiel abonnement bij KPN. Kan ik daardoor mijn emailadres behouden? Of kan dit alleen bij een KPN thuis abonnement?Ā 

Ik hoor het graag!

Groetjes Eveline

@Evelien1Ā 

Behoud emailadres:Ā  dan moet je de KPN vragen om dat internet abonnement om te zetten in een ā€œEmail Onlyā€ abonnement. Dan heb je - zoals de naam al suggereeert - een abonnement voor alleen dat emailadres en niks extra. Dat kost 7,50 Euro per maand en dat kan geregeld worden via de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ).


Zo ver was ik al šŸ˜‰ Maar ik vind het nogal zonde om 7,50 euro extra te gaan betalen, terwijl ik ook nog 2 abonnementen heb lopen.


HalloĀ @Evelien1Ā een mailaccount behoort per definitie bij een thuisabonnement en staat los van mobiele abonnementen.

Voor die ā‚¬7,50 krijg je of houd je wĆØl je recht op 6 mail accounts met 10 aliassen per account.

Ā 


Duidelijk! Dank je wel!


@Evelien1

Bij het mobiele KPN abonnement krijg je geen emailadres maar gebruik je het emailadres van jouw bijv. thuisabonnement. Je gaat jouw internetabonnement opzeggen (1 abonnement minder en dus minder kosten) en dan moet je een keuze maken:

1)) het KPN emailadres behouden via een ā€œEmail Onlyā€ abonnement of

2)) overstappen naar een ander emailadres van die andere provider.

Aan jou de keuze !!!


Duidelijk! Dank je wel!

Graag gedaan @Evelien1Ā