Skip to main content

Ik heb een nieuwe iPhone 12 en de gegevens van de oude iPhone 8 overgezet met een reservekopie nu blijft mijn oude email terug komen en blijft ook terug komen als ik hem heb verwijderd.Ik heb bij instellingen verwijder van server op 1 dag gezet maar ze blijven terug komen tot 5 jaar terug.
Hoe zet ik dit uit of hoe kan ik deze met de iMac van de server afhalen bij KPN?

@Born1900 :

Het is niet goed duidelijk wat hier nu exact gebeurt. Een aantal dingen lijken met elkaar in tegenspraak te zijn.

Heb je emails van de ene telefoon naar de andere telefoon overgezet of alleen de instellingen ? Bewaar je misschien jouw emails bij bijv. GMail of een andere emailprovider (anders dan de KPN) als een backup ? Of laat je misschien email van bijv. GMail doorsturen naar jouw (KPN) (email-)account ? Gebruik je op jouw telefoons overal het POP of het IMAP protocol ?


Welkom op het forum @Born1900. Begrijp ik het goed als ik zeg dat jij dus steeds de berichten verwijderd uit het Postvak maar dat ze daarna weer terugkomen in datzelfde Postvak? Zie je ook al deze berichten in de KPN webmail staan?Â