Skip to main content

Ik kreeg weer onderstaan email terwijl ik opgezegd had.

 

 



Geachte Klant,
 

 


Bij controle van onze administratie hebben wij geconstateerd dat er een betalingsachterstand is onstaan. U heeft ons gemachtigd om de termijnbedragen automatisch te incasseren. Helaas is dit op het door u gegeven rekeningnummer niet gelukt. Wij stellen u thans nog eenmaal in de gelegenheid het verschuldigde bedrag van 76,50 te betalen.

 

Betaal optijd via iDeal en voorkom hoge kosten

 

MijnKPN Factuur

Wij willen u erop attenderen dat bij nalatigheid van deze betaling, word uw KPN contract op non-actief geplaatst. Daarvoor zullen wij 40,00- extra kosten eenmalig in rekening zullen brengen. U loopt verder het risico dat wij voor verdere aanmingen volgens "Wet Incasso Kosten" 15% over het door u verschuldigd bedrag aan kosten in rekening zullen brengen.

 

Hebt u nog vragen?
 

Wilt u een uitleg over uw factuurnummer kijk dan voor een overzicht op www.kpn.nl/mijnfacturen

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Rachel Baarsma

Directievoorzitter

 

Hallo @annietenpierik , bij opzeggen moeten ook de openstaande nota's wel even afgerekend worden.

 


@annietenpierik :

Er is een weblink “kpn.nl” terwjl dat altijd "kpn.com”moet zijn. Ik vrees dat dit een poging tot phising/spam is.

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/valse-email.htm


@Willy22 @annietenpierik Dat het een manier is om jouw geld afhandig te maken is weet ik wel zeker. Als ik op de link klik (middels een goed beveiligde pc) kom ik bij een betaalverzoek van ene N. Bourdif via bunq.me . Ik kan me niet voorstellen dat KPN dat doet….

Je kunt voor de zekerheid even contact opnemen met KPN.


Edwin dank je wel ik had al een vermoeden, het is alleen jammer dat je dat via een Forum moet doen i.p.v. email


Mailen met KPN behoort inderdaad niet tot de mogelijkheden. Je zou om alles uit te sluiten de klantenservice kunnen bellen. Geef bij de robot aan dat je een medewerker wilt spreken. Zij kunnen het dan voor je nakijken.