Skip to main content

Ik heb TV en internet aangevraagd voor iemand anders . Die heeft geen email. daarom ging het via mijn email. 

Nu krijg ik haar rekeningen op mijn email. Dit is niet nodig. Zij krijgt de rekeningen per brief. Hoe veranderen ?

admin: eigen topic aangemaakt

Hi @Eesge! Wat aardig dat jij je e-mailadres hiervoor uitgeleend hebt en ik snap ook wel dat, nu de aanvraag afgerond is, je geen facturen hoeft te ontvangen. Als de contractant contact met ons opneemt, dan kunnen wij bijvoorbeeld een noreply e-mailadres instellen. Bij een internet abonnement zit ook een e-mailbox (met tot 5 e-mailaccounts), eventueel kunnen we ook zo’n e-mailadres instellen als contact e-mailadres.
Het snelste is om dit te regelen via de chat of telefonisch:

  • Telefonisch zijn wij bereikbaar via 0800 0402, 7 dagen per week tussen 8 en 22 uur
  • Chatten kan ook tussen 8 en 22 uur. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Laat je weten of het gelukt is om het e-mailadres aan te laten passen?


Als je het nog een keer doet, maak dan even een gmail adres aan ofzo. Dat is praktischer.


Ik heb geen reactie meer van je gehad, dus ik ga ervan uit dat het je gelukt is om het e-mailadres aan te laten passen!