Skip to main content
Beantwoord

email hetnet instellen op mijn telefoon lukt niet

• August 7, 2020
  • 1 reactie
  • 111 keer bekeken

Probeer email op mijn samsung telefoon S9 te zetten maar geeft aan: Kan account niet verifieren. De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP toegang is niet ingeschakeld voor dit account. Hoe controleer ik de emailaccountinstellingen??

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @NelieP, welkom en sorry voor de late reactie. Ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Voor het instellen van e-mail op een apparaat hebben we handige stappenplannen, hier is degene voor een S9. Je moet alleen nog even selecteren of je Android versie 8 of 9 gebruikt en dan leidt hij je door alle stappen heen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 18, 2020

Hoi @NelieP, welkom en sorry voor de late reactie. Ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Voor het instellen van e-mail op een apparaat hebben we handige stappenplannen, hier is degene voor een S9. Je moet alleen nog even selecteren of je Android versie 8 of 9 gebruikt en dan leidt hij je door alle stappen heen.