Skip to main content

Hallo KPN medewerkers,

 

Willen jullie mijn email historie bij Telfort overzetten naar mijn nieuwe KPN mailbox? Of moet ik de vraag (ook) stellen in het Telfort forum?

Achter de schermen kun je iets meer dan ikzelf denk ik.

 

Alvast bedankt. En zie de reactie graag tegemoet.

Euhm... u heeft een nieuw abonnement afgesloten bij KPN?

U kunt het overigens zelf. En ik denk dat KPN het niet gaat doen.


Klopt, nieuw abonnement bij KPN. (kon niet wachten) Waar zou ik het zelf moeten kunnen volgens u?


Hallo @Edwin7701 , als je zelf bewust bent overgestapt van TFT naar KPN is de webmail weg omdat de e-mail-accounts ook weg zijn.

De enigste mail die je nog hebt is de mail die je op je eigen computer opgeslagen en/of uitgeprint hebt.

Heb je dat niet gedaan, pech, het is nu weg.

Maar dat weet je van te voren als je naar een andere provider overstapt.

Die vraag hoef je in het TFT-forum niet meer te stellen, je bent nu KPN-klant en gee TFT-klant (meer).

 

 


Heb je nog wel toegang tot je Telfort mailbox? Haal dan snel alle mail naar je computer.

Geen toegang meer = pech, mail weg :cry:

Dan heeft Telfort je account al gesloten en de mailbox(en) opgeruimd. 


Oude mail veilig stellen is geen probleem. Daar gaat het niet om. Heb nog een weekje toegang. Ik wil ze gewoon overzetten naar de (online) kpnmail. Om de adressen etc. verder niks spannends. 

Dit kan gewoon, heb alleen de weg niet gevonden en jullie dus ook niet.. :)


De Telfort emailadressen raak je nu kwijt, die kunnen niet worden overgezet naar KPN.

Wellicht kan je ze zelf weer (als alias) binnen kpnmail.nl aanmaken als later dit jaar de migratie van Telfort Thuis naar KPN klaar is.


Je kunt in je mailprogramma meerdere account toevoegen. IMAP uiteraard. Zo maak je een account aan voor je nieuwe KPN mail adres. En van je oude Telfort mailadres. Vervolgens kun je de mail kopiëren van je Telfort account naar je KPN account. In Thunderbird werkt dat in ieder geval.


Dat werkt  inderdaad als een tierelier. Bedankt voor de tip @Nick83 !


Hi Edwin, welkom op het forum. 

Je kunt in je mailprogramma meerdere account toevoegen. IMAP uiteraard. Zo maak je een account aan voor je nieuwe KPN mail adres. En van je oude Telfort mailadres. Vervolgens kun je de mail kopiëren van je Telfort account naar je KPN account. In Thunderbird werkt dat in ieder geval.

Dit werkt idd als een tierelier. Thanks Nick!