Skip to main content
Beantwoord

Email in Outlook

• April 30, 2020
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo

Iemand ervaring met email in outlook 365?

Plotseling kan de KPN server geen mail ontvangen.

Wel andere accounts.

Alles nagekeken aan instellingen, opnieuw ingesteld. ook handmatig.

Ook webmailbox geleegd.

Gr Corneel

Beste antwoord door CFC

Hallo @CFC ,

gebruik je de POP-notatie of IMAP notatie?

Verzenden lukt wèl?

Hallo Jan

Het is vervelend als je geen mail meer krijgt door iets wat vreemd is, wat ik heb gedaan is mijn ww veranderd in "mijn KPN” en toen via outlook/bestand/account toevoegen weer geprobeerd, en eureka hij doet het weer, bedankt voor je input en fijne avond.

Groet Corneel 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• April 30, 2020

Hallo @CFC ,

Verzenden lukt wèl?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 30, 2020

Kun je hier eens een paar schermafdrukken laten zien van je instellingen? Uiteraard emailadres / login weg poetsen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2020

Hallo @CFC ,

Verzenden lukt wèl?

Imap

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 30, 2020

Hallo @CFC ,

Verzenden lukt wèl?

Hallo Jan

Het is vervelend als je geen mail meer krijgt door iets wat vreemd is, wat ik heb gedaan is mijn ww veranderd in "mijn KPN” en toen via outlook/bestand/account toevoegen weer geprobeerd, en eureka hij doet het weer, bedankt voor je input en fijne avond.

Groet Corneel 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2020

Kun je hier eens een paar schermafdrukken laten zien van je instellingen? Uiteraard emailadres / login weg poetsen.

Beste Nick

Groet Corneel 

• April 30, 2020

Hallo @CFC ,

Verzenden lukt wèl?

Hallo Jan

Groet Corneel 

Graag gedaan, goed om te lezen dat het weer opgelost is.