Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb een vervelend probleem. Vanmiddag kreeg ik een belangrijke mail binnen op de laptop. Ik heb deze gelezen en verder niets mee gedaan.

Een uur later wilde ik m op mijn mobiel lezen en zag dat hij daar niet was binnen gekomen, toen ik opnieuw op de laptop keek was de mail verdwenen, nergens terug te vinden, ook niet in verwijderde of ongewenste mail. Op webmail ook niet binnen gekomen. Snap er echt helemaal niks van, later zag ik dat een mail van eerder die dag van dezelfde afzender ook weg is. Afzender staat niet geblokkeerd.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Hebben jullie misschien nog een idee waar deze mail gebleven is en hoe ik m terug kan krijgen?

 

M.v.g.

Hoi Elinel, welkom op het forum! Ik vermoed dat hier sprake is van een filterregel. In de webmail kun je dit controleren via Instellingen (klik rechtsboven op het radericoon) en dan links E-mail en vervolgens Filterregels. Het kan ook zijn dat je op de laptop een filter hebt ingesteld. Hoe je dat dan controleert hangt af van welk mailprogramma je hebt.


Dat was inderdaad het probleem, dank!