Skip to main content

Ik wil mijn mail (hetnet) op mijn tablet instellen ( samsung android tabl.) Kan geen verbinding krijgen met server, whats wrong?

 

Hallo @Tjarko68 , kijk hier eens:

https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm


Jan, al bekeken en geprobeerd maar krijg op de tablet steeds de mening dat de tablet geen veilige verbinding heeft 


Hallo @Tjarko68 , kijk binnen je modem eens naar de veilige instellingen binnen wifi:

AES i.p.v. TKIP of TKIP/AES

WPA2 i.p.v. WPA of WPA/WPA2


Hoi @Tjarko68. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al heeft gereageerd op jouw vraag, waarvoor dank. Heb je het probleem inmiddels al kunnen verhelpen?


Nee nog niet gelukt 


Welke model tablet van Samsung heb je precies?

Hallo @Tjarko68 , kijk binnen je modem eens naar de veilige instellingen binnen wifi:

AES i.p.v. TKIP of TKIP/AES

WPA2 i.p.v. WPA of WPA/WPA2

Heb je dit al bekeken?


Samsung Galaxy 4.4.2 volgens mij, een oudere versie (android)


Dat model ken ik zelf niet. Is jouw android versie misschien 4.4.2? Lukt het wel om via een internetbrowser jouw e-mail te bekijken via KPN Webmail?


Dat model ken ik zelf niet. Is jouw android versie misschien 4.4.2? Lukt het wel om via een internetbrowser jouw e-mail te bekijken via KPN Webmail?

Ik heb niets meer van je gehoord @Tjarko68. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer