Skip to main content
Antwoord

Email instellen op tablet

• April 2, 2020
  • 9 reacties
  • 290 keer bekeken

Ik wil mijn mail (hetnet) op mijn tablet instellen ( samsung android tabl.) Kan geen verbinding krijgen met server, whats wrong?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Tjarko68 , kijk hier eens:

https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• Antwoord
  • April 2, 2020

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2020

Jan, al bekeken en geprobeerd maar krijg op de tablet steeds de mening dat de tablet geen veilige verbinding heeft 

• April 3, 2020

Hallo @Tjarko68 , kijk binnen je modem eens naar de veilige instellingen binnen wifi:

AES i.p.v. TKIP of TKIP/AES

WPA2 i.p.v. WPA of WPA/WPA2

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Tjarko68. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al heeft gereageerd op jouw vraag, waarvoor dank. Heb je het probleem inmiddels al kunnen verhelpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 6, 2020

Nee nog niet gelukt 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welke model tablet van Samsung heb je precies?

Hallo @Tjarko68 , kijk binnen je modem eens naar de veilige instellingen binnen wifi:

AES i.p.v. TKIP of TKIP/AES

WPA2 i.p.v. WPA of WPA/WPA2

Heb je dit al bekeken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 6, 2020

Samsung Galaxy 4.4.2 volgens mij, een oudere versie (android)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dat model ken ik zelf niet. Is jouw android versie misschien 4.4.2? Lukt het wel om via een internetbrowser jouw e-mail te bekijken via KPN Webmail?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dat model ken ik zelf niet. Is jouw android versie misschien 4.4.2? Lukt het wel om via een internetbrowser jouw e-mail te bekijken via KPN Webmail?

Ik heb niets meer van je gehoord @Tjarko68. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!