Skip to main content

Hoi, ik stuurde een e-mail naar het adres van een vriendin in Australiƫ, maar hij kwam verschillende keren terug met een bericht. Ik heb het adres de laatste 10 jaar altijd gebruikt. Het bericht was:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipients has been delayed.

Uw man heeft een heel ander e-mail adres, maar deze e-mail kwam ook terug. De mailboxen van beide adressen zijn niet vol. Dit is wat ik eerst per sms vroeg.

Toen ik de e-mail naar dezelfde adressen stuurde vanaf een andere provider, waren er geen problemen. Heeft iemand hier een verklaring voor?

groeten,

Anna

Welkom, @Anna K., goed dat je contact opneemt! Om de oorzaak van dit probleem te achterhalen, heb ik een aantal vragen voor je.

  • Gebruik je een e-mailprogramma om de e-mail te verzenden? Zo ja, welke?
  • Ervaar je dit probleem (ook) via KPN Webmail?
  • Kan je wel naar andere e-mailadressen mailen?

Hoi Denise,

ik gebruik geen speciaal e-mailprogramma, maar KPN webmail via mijn browser, Firefox.

Ik kan e-mails naar andere e-mailadressen sturen en ontvangen.


HalloĀ @Anna K.Ā welke provider in AustraliĆ« betreft het?

Is dat somsĀ Ā bigpond.comĀ of bigpond.net.au ?

InĀ dit topicĀ speelt een soortgelijkĀ probleem, waar KPN Abuse al naar kijktĀ @Denise_Ā 


Hallo Ruud,

ja, mijn vriendin heeft een e-mail adres metĀ  @bigpond.net.au
en haar man heeft een e-mail adres metĀ  @msn.com.au

kwamen beide e-mails terug.

Bedankt voor de feedback.


Bedankt dat je dat topic onder mijn aandacht hebt gebracht, @RBxx! Mogelijk staan wij bijĀ @msn.com.au dan ook op een blacklist. Ik heb mijn collega Raymondt daarom gelijk een e-mail gestuurd met de vraag of hij hier naar kan kijken.


Hallo @Anna K. ,

Ik krijg net een bevestiging dat het opgelost zou moeten zijn. Zou je het willen testen en me kunnen laten weten of alles weer naar behoren werkt?

Ā