Skip to main content
Van een bepaald contact van mij komt de mail nooit binnen in mijn mailbox. Ook niet in de spam of elders. Hij krijgt geen melding dat de mail niet is aangekomen. Hij ontvangt mijn mail wel en als hij 'reply all' doet ontvangen de overige ontvangers zijn mail wél.



Hoe kan ik dit verhelpen, want het is natuurlijk alles behalve praktisch/handig!



groetjes Sonja
Welkom Sonja! Dat is inderdaad erg onhandig.



Heel vreemd dat er geen bericht terug komt. Een mailserver moet altijd een bericht sturen als een mail niet afgeleverd kan worden. Ik doe navraag bij mijn collega's van Abuse of zij de verzendpogingen kunnen zien. Daarvoor heb ik het e-mailadres nodig van degene die jou niet kan mailen. Handig is ook om een datum+tijdstip te hebben van de laatste poging. Kun je mij deze informatie in een privébericht sturen? Ik ga ervan uit dat jouw e-mailadres degene is waarmee je inlogt op het forum, klopt dat?
@email komt niet binnen: Ik heb nog een reactie gestuurd op je privébericht omdat we wat andere informatie nodig hebben. Weet niet of je dat al had gezien maar ik hoor graag van je.

Reageer