Skip to main content

Ik heb vandaag een mail gekregen, dat mijn kpn compleet voordelen vervallen. Ik zou een wijziging hebben doorgegeven???? Gratis pluspakket is ook gestopt. Ook zou ik mobiel en thuis combineren. Ik weet helemaal van niets en wil hier opheldering over krijgen. Telefonisch moet ik minimaal 15 minuten in de wacht.

Met vriendelijke groeten,

Irene Cornelis 

Welke KPN abonnementen heb je allemaal ?

Wat is de afzender van deze email ? Eindigt het emailadres van de afzender op "@kpn.com” ? Staan er een aantal weblinkjes in de email ? Plaats de (muis-)cursor op de weblinkjes/plaatjes in de email (niet klikken !!!). Wat verschijnt er nu als (email-)adressen ? Eindigen die ook op “@kpn.com” ? Zo niet, dan is dit waarschijnlijk spam. Want alle emailadressen/URLs die door de KPN worden gebruikt eindigen op "@kpn.com".


Goedemiddag @IreneCornelis, welkom op het Forum. Ik ga kijken wat hier precies gebeurt is.

Zoals @Willy22 al heeft aangegeven is het belangrijk om te controleren of de email echt vanuit KPN is verzonden. Officiële KPN komen doorgaans vanuit noreply@kpn.com of een ander adres met @kpn.com aan het einde. Als dit klopt, dan weet je zeker dat de mail veilig is en echt vanuit KPN is verzonden. 

Momenteel werken wij met 2 vormen van combinatie korting. KPN Compleet (voor oktober 2019) en KPN Hussel (na oktober 2019). Zolang je niks aan je abonnement wijzigt, veranderd de korting ook niet. Als je wel iets wijzigt/verlengd of een abonnement opzegt heeft dit ook gevolgen voor de combinatie korting waarvan je momenteel gebruikt maakt. Als je je postcode + huisnummer aan je forum profiel toevoegt kan ik met je meekijken. :smile:   

Als ik je nog ergens anders mee kan helpen hoor ik het graag 


Hallo @IreneCornelis,

Ik heb inmiddels al een aantal dagen niks meer gehoord, heeft de klantenservice misschien al duidelijkheid kunnen brengen? 


Reageer