Skip to main content

Na installeren Windows 11 is mijn mappenstructuur op de PC beperkt tot de inbox. Uitbox etc niet zichtbaar. Hoe regel ik dat

Hallo @Hans Bucher dan heb je e.e.a. waarschijnlijk via het POP-protocol ingesteld.

Als je de mail volgens IMAP-protocol instelt moet je alle mappen zien, die je ook in de webmail ziet.

 


Staan de rest van de mappen niet onder een uitklap-menuutje ofzo?


Beste Jan, ik ben erg zwak in de geheimen van de IT. Het IMAP protocol zegt mij niets.

 

Nick, helaas niet.


Hallo @Hans Bucher stel eerst je mails veilig die nu in Postvak In van je programma zitten. Maak binnen je programma een nieuw account aan en bij de vraag POP of IMAP kiezje voor IMAP, dat is dan een afspiegeling van de KPN Mailservers (webmail) en zie je ook alle mappen die standaard in de webmail zitten.

Als het IMAP-account goed werkt en je je bestaande mail veiliggesteld of afgedrukt hebt, kun je het POP-account verwijderen.

Bij POP wordt de mail van de server  gehaald en is de mail van de server (webmail) weg.

Bij IMAP zie je al het ware de mail rechtstreeks op de server (webmail) staan.

 

De instellingen voor IMAP vind je hier: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm


Ha JDaan,

Hartelijk dank. het bijna helemaal gelukt. Alles werkt, behalve de adressen personen in outlook blijft leeg. Heb jij daar ook een oplossing voor?

Hans


Sorry JDaan = JanD