Skip to main content

Beste kpn, 

 

Wij ontvingen zojuist een bericht via de email en telefoon met de melding dat ons apparatuur onderweg is.

Mijn man noch ik hebben iets besteld bij u.

Wat hebben jullie opgestuurd? Kunt u dat nakijken?

 

Met vriendelijke groet, 

 

Lianne vanlaer

Hallo @Lianne1983,

Dat is gek, ook geen contact met KPN gehad voor het vervangen van een afstandsbediening of tv ontvanger of iets dergelijks?  Wie is de afzender van die email? 


Nee, helemaal geen contact gehad.

De afzeder is van kpn

Maar bij de track en trace code staat dit adres

 

CEVA Logistics

Postbus 135

 

2665ZJ BLEISWIJK

Nederland


Hmm, dat is wel het adres waar KPN normaliter de apparatuur vandaan stuurt @Lianne1983
Anders kan je voor nu het beste bellen met de klantenservice 0800-0402 (gratis) mocht je er vragen over hebben. Gezien de grote drukte hier op dit moment is het pakket al lang bezorgd voor ze het topic hebben opgepakt. 


Oke bedankt voor de informatie.

Fijne avond


Hoi @Lianne1983 . Ben je nog iets te weten gekomen? Mocht het nog steeds een mysterie zijn, wil ik je graag verder helpen.


Wij hebben een nieuw modem ontvangen. Verder geen bericht van kpn waarom wij een nieuw modem ontvangen🤔


Heel bijzonder.   Het komt redelijk vaak voor dat we nieuwe modems sturen maar dat gaat wel altijd gepaard met een brief of mail. 

Wat voor Experiabox had je? Heb je de nieuwe ook aangesloten?


We hebben het nieuw modem niet aangesloten.

Het modem wat we gebruiken is een v10.


En het modem wat u ontvangen heeft? Ik zou zeggen: leg hem ergens bovenop de kast. Als je huidige plots stuk is op zaterdagmiddag, dan heb je een reserve bij de hand 😉


Die V10 zou ik ook gewoon laten zitten. 🙂 Ik denk niet dat we het mysterie gaan oplossen maar je hebt nu in ieder geval, zoals @Nick83 als schrijft, een reserve. Is dit ook een v10? Of is het een nieuwe zwarte? (v12)


Haha, ik zou ook wel een reserve modem willen. En meer klanten denk ik zo.

Als m'n tv ontvanger stuk gaat heb ik nog de app in de TV van Samsung (en laptop en phone).

Maar als het modem het niet meer doet dan houdt het op

Maar als de lijn storing heeft houdt ALLES op :wink: . (hoewel ik dan nog wel de phone heb met 4G)


Haha, ik zou ook wel een reserve modem willen. En meer klanten denk ik zo.

 

@PeterG  Ik denk niet dat ik dát verbetervoostel er door krijg, Peter ;-)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Deze week een brief iintvangen van kpn.

Omdat we een nieuw abonnement krijgen, vanuit kpn zelf, hoort daar ook een nieuw modem bij.

Toch maar zelf aangesloten en de oude gaat weer retour. 

 

Wel vreemd dat knp eerst het modem stuurt en daarna pas de brief.