Skip to main content

Goedendag,

Ik moet mijn wachtwoord wijzigen omdat ik deze niet meer weet. Bij KPN ID zou ik dit moeten kunnen aanpassen maar heb het idee dat mijn emailadres niet gekoppeld is. 

Ik zie wel een thuisabonnement staan. Het e mail adres behoord wel bij het abonnement.

Hopelijk kan iemand mij helpen,

Met vriendelijke groet,

 

Hallo @GerardB33 

 

Je kan de wachtwoorden van je email accounts wijzigen via https://email.kpn.com

Daar eerst inloggen met je KPN ID en dan zie je een overzicht van je mailaccount(s).


Hallo @GerardB33 

 

Je kan de wachtwoorden van je email accounts wijzigen via https://email.kpn.com

Daar eerst inloggen met je KPN ID en dan zie je een overzicht van je mailaccount(s).

Beste GeSp, 

Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Helaas is het probleem dat het email adres daar niet bij staat. Echter hoort dit emailadres daar wel te staan, aangezien dat emailadres wel bij mij KPN ID hoort. 


Hallo @GerardB33 

 

Staat het er ook niet bij als extra email adres (alias) als je op het > tekentje klikt achter zo'n hoofd account?, tekentje staat er waarschijnlijk alleen als er ook extra email adressen onder het account zitten.

Het wachtwoord voor de extra email adressen is gelijk aan dat van het hoofd account en niet apart in te stellen.


Hallo @GerardB33 

 

Staat het er ook niet bij als extra email adres (alias) als je op het > tekentje klikt achter zo'n hoofd account?, tekentje staat er waarschijnlijk alleen als er ook extra email adressen onder het account zitten.

Het wachtwoord voor de extra email adressen is gelijk aan dat van het hoofd account en niet apart in te stellen.

Beste GeSp, 

Nee helaas niet. Er staan helemaal geen emailadressen. Volgens mij staat het emailadres niet gekoppeld en moet iemand bij kpn dit doen. 


Hoi @GerardB33 en welkom op het forum! Dank voor alle hulp @GeSp. 😄 Ik ben benieuwd, als je inlogt op je MijnKPN, staan de thuis diensten (waar het e-mail adres bij hoort) dan wel in het overzicht van je abonnementen? Zo niet, voeg deze dan toe aan je MijnKPN. 

Mochten de thuisdiensten wel aan je MijnKPN gekoppeld zijn, zou je in je forumprofiel het e-mail adres waar het om gaat willen noteren onder persoonlijke opmerkingen? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit! 


Hi @Sanne_M , heel erg bedankt voor de reactie. Het probleem lijkt mogelijk iets groter. Ik heb inmiddels ook gesproken met je collega Gino en hij zou contact opnemen met een andere collega. Ik heb het betreffende emailadres in mijn forumprofiel gezet mocht jij er uitkomen.

 

Alvast heel erg bedankt. 


Ik zie het inderdaad. Mijn collega zou er vandaag mee aan de slag gaan en koppelt uiterlijk zaterdag de bevindingen aan je terug. Mocht je aan het einde van die dag nog niks gehoord hebben, wil je dan hier weer aan de bel trekken? 


@GerardB33 Ik zie dat je vandaag gebeld bent, en uit de notitie van mijn collega maak ik op dat het e-mail adres niet gevonden is. Zijn er wel vervolgstappen meegegeven? Weet je hoe je nu verder kunt? Ik hoor het graag! 


@Sanne_M Bedankt voor je bericht. Sorry voor de late reactie. Het is nog niet opgelost. Ze zijn als het goed is aan het werk ermee, maar tot op heden nog geen vervolgstappen gehoord. 


@GerardB33 Geen probleem! Ik heb op je e-mail gezocht, en hij is actief als een alias onder een hoofd e-mail account. Wat zie je als je inlogt op je MijnKPN? Volg dan deze stappen: 

1. Selecteer producten en kies rThuis].
2. Kies tInformatie & Instellingen].
3. In de kolom E-mailaccounts staat het overzicht van al jouw KPN e-mailaccounts en e-mailadressen.

Staat hij daar wel tussen? 


@Sanne_M Dankjewel voor je bericht. Nee daar staan helemaal geen emailadressen. Het schijnt nu te hangen onder een afgesloten contract, maar dat zou nog verder uitgezocht worden. 


Helder. Ik zag niks meer open staan, dus ik heb een ticket voor je aangemaakt hierover. Je ontvangt een bevestiging van het ticket per SMS op het 06-nummer dat bekend is bij ons. Hierop zal ook contact met je opgenomen worden binnen 3 werkdagen. Laat je weten hoe het verder verloopt en of je de SMS hebt ontvangen? Mocht je geen SMS gekregen hebben, wil je dan nog het nummer waar je bereikbaar op bent in je forumprofiel zetten en hier een seintje geven? Dan zet ik het juiste nummer erbij.


@GerardB33 

@Sanne_M 

Heb je soms één of meer planet emailadres ? Deze emailadressen hebben per emailadres een contractnummer. Om deze emiladressen te kunnen beheren moet je eerst elk emailadres apart koppelen aan jouw abonnement.