Skip to main content

Is het mogelijk om bij KPN een e-mail only abonnement af te sluiten zonder dat je direct daarvoor een abonnement hebt opgezegd? Wij zijn een paar jaar geleden bij KPN vertrokken maar nou heb ik het oude e-adres toch nog nodig namelijk.

@Wafelwafel 

Heb je dat emailadres alleen tijdelijk nodig ? Of heb je dat voor een langere tijd nodig ?

Heb je een kennis die bij KPN een abonnement heeft ? Zo ja, dan kun je daar tijdelijk een extra account aanmaken voor de duur dat je dat KPN emailadres nodig hebt.


U zult het echt via een kennis of familie ofzo moeten regelen. Zoals @Willy22 zegt. Want het is onmogelijk om zomaar een email-only abonnement af te sluiten. Dat kan echt alleen bij opzeggen van een thuis abonnement. 


Dank jullie wel voor jullie antwoord. Dan zal ik dat doen. Ik ken nog wel iemand dus dat moet wel lukken


je kunt toch gewoon via Webmail naar je oude email adres toe? 


Niet als dat adres niet meer bestaat omdat alles verwijderd is uit de KPN systemen, een half jaar daarna kan je het adres opnieuw aanmaken als je een KPN verbinding hebt, dan is het adres uit quarantaine.


@Wafelwafel 

Er kan nog een probleem opduiken. T.w. dat de account naam en/of emailadres weer in gebruik is genomen door iemand anders.