Skip to main content

Beste Vikash,

Is er voor ons ook iets te regen wij hebben onlangs Mail only aangevraagd en hebben al een aantal KPN boxen.

Om onze oude boxen te beware de oude mail dan zou ik graag wat advies of assistentie willen is dat mogelijk verneem graag.

 

Fijn weekend

Vriendelijke groeten

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

@thijsenjolan :

Heb je een ander KPN abonnement (bijv. KPN Thuis) ? Als je bijv. dat Thuis abonnement opzegt dan kun je twee van die KPN Thuis mailboxen volledig laten overzetten naar dat “Email Only” abonnement. Heb je nu meer dan twee mailboxen dan moet je - voorzover mijn informatie juist is - helaas afscheid nemen van de rest van die mailboxen (Want ik neem aan dat je geen meerdere “email only” abonnementen kunt aanvragen.) Dan moet je voor die andere emailboxen een andere oplossing vinden.


Hallo

Dank voor je reactie wij hebben KPN Hussel.

Wat ik graag wil weten is het volgende wie doet dat die mailboxen overzetten? of moet men zelf nog een actie een ondernemen naast het kenbaar maken dat Email only gewenst is.

 

Mvg


@thijsenjolan :

Het overzetten van die 2 mailboxen kun je laten (!!!) doen als dat “email only” abonnement (à EUR 7,50 per maand) actief is. De andere mailboxen blijven na opzegging nog 6 maanden “in de lucht" zodat je nog voldoende tijd hebt om een oplossing te vinden.

Je zou ook alle inhoud van die overige mailboxen naar die 2 “email only” mailboxen kunnen overzetten maar dan moet je zelf in actie komen. Om de email van die andere boxen over te zetten naar een ander emailaccount kun je het programma MailStore Home gebruiken.


@thijsenjolan Hallo,

Ik begrijp dat je momenteel een KPN Hussel-abonnement hebt en een apart E-mail Only-abonnement (à € 7,50 euro per maand).

Het lijkt mij dan voor de hand te liggen dat je de mailboxen van het E-mail Only-abonnement laat overzetten naar je Hussel-abonnement. Dat kost voor je Hussel-abonnement niets extra's. Je kunt dan alle huidige mailboxen van beide abonnementen behouden, en bovendien bespaar je maandelijks de extra kosten voor het E-mail Only-abonnement. Da's toch elke maand € 7,50 winst.

Het overzetten van je mailboxen kan worden verzorgd door een moderator van dit modem, o.a. @Vikash. Die zal zich hier binnenkort vanzelf wel melden.

Ik hoop dat ik je probleem goed heb begrepen.

Piet.


Goedemiddag en welkom op het forum @thijsenjolan. Ik ben dan geen Vikash maar wel een KPN moderator. Hoop dat het oké is dat ik jouw post in behandeling neem. 
Je willen dus de e-mailboxen van het e-mail only abonnement laten bijvoegen aan het Husselabonnement? Als je het forumprofiel invult, dan ga ik voor je aan de slag. Vermeld ook even de klantnummers van beide abonnementen en welke e-mailboxen verplaatst moeten worden.