Skip to main content

ik was jarenlang lid van KPN, mobiel tv en internet en met de daarbij behorende email accounts.
omdat het ip adres van KPN kan wijzigen ben ik overgestapt van KPN naar XS4ALL omdat daar het ipadres niet veranderd. (beter voor de webcams)
De overgang heeft als gevolg gehad dat ik voor mijn WXS email account nu per maand moet betalen???
Nu XS4ALL weer een onderdeel is van KPN vraag ik mij af of de extra kosten voor mijn email account ook weer niet terug gebracht kan worden zonder extra kosten.

 

met vriendelijke groet,

Michael :wink:

 

"Nu"? Er is nu nog niets gebeurt. XS4ALL is een dochteronderneming van KPN, al sinds 1994! En nu zijn er plannen om XS4ALL op te laten gaan in KPN. Maar zo ver is het nog niet. Er is voor zover ik weet nog niet eens een datum bekend van wanneer dat zou gebeuren. Tot dat moment moet u gewoon apart betalen voor het email adres.

Ik heb heb bij KPN al meer dan 15 jaar hetzelfde ip adres overigens. Maar dat terzijde.


Dank voor je reactie.
Is het dan niet vreemd dat wanneer je overstapt naar een dochter onderneming, van KPN naar XS4ALL, dat je apart moet betalen voor een bestaande KPN mail account? (WXS vanaf 1995)
V.w.b. het ip adres geeft KPN voor een particuliere gebruiker niet de garantie dat dit altijd hetzelfde blijft.
De standaard activiteiten mail ed blijven maar niet wanneer je beveiligings camera's installeert.
Misschien zit ik in een omgeving wat vaak aan veranderingen onderhevig is.
Gewoon dan maar afwachten. :pensive:


Reageer