Skip to main content

Ik heb een email only abonnement (A) en een hussel abonnement (B)

Is het mogelijk om mijn emailadres van A te koppelen aan B zonder mijn hele email geschiedenis kwijt te zijn?

@CarolaV Dat is bij mij onlangs ook gebeurd, dus dat kan inderdaad. Je e-mailadres wordt dan ondergebracht bij je Hussel-abonnement en het E-mail Only-abonnement, waarvoor je nu extra betaalt, kan dan worden opgeheven. Ik denk dat @Lisa of een van de andere moderatoren je wel verder kan helpen. Die zal zeker op dit bericht gaan reageren, dus nog even geduld!

Piet. 


Hoi @CarolaV. Wat goed dat je hier een topic voor hebt aangemaakt. Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om het e-mail adres van jouw E-mail only abonnement te verplaatsen naar jouw Hussel abonnement. In de meeste gevallen is dat wel mogelijk. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Mijn gegevens zijn ingevuld. Tenmiste ik kan niet meer invullen dan dat er staat. 


Ik vrees dat je dan wel alle mail en mappen in je webmail kwijt bent.

Volgens mij kan het alleen met het adres (pietjepuk@kpnmail.nl of pietjepuk@hetnet.nl e.d.)

De losse wordt geheel opgeheven, quarantaine van 3 maanden gaat er gelijk van af, waarna je het adres onder je account kunt aanmaken (via MijnKPN hoofdadressen en via email.kpn.com aliassen onder de hoofdadressen)

Is het momenteel geen kpnmail.nl dan kan je eerst een kpnmail.nl als hoofdadres maken en de oude dan als alias toevoegen. Aliassen kunnen nog wel de oude extensies bevatten.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een privébericht van me.


Het e-mail adres valt al onder het Hussel abonnement. :blush: