Skip to main content

Hallo,

Het volgende:

Is het mogelijk om KPN-e-mail only abonnement van het ene Solcon abonnement (1) over te zetten naar een ander Solcon abonnement (2)?

Dit i.v.m. met het opzeggen van het Solcon abonnement op locatie 1.

Met vriendelijke groet,

Harm Domhof

  

Internetsnelheid, upload moet omhoog omdat de externe back-up throttled. Solcon levert via het Delta netwerk en het kost hun teveel geld om meer dan 500/500 (hebben nu 200/200) te leveren. 


@HDomhof

Dit is inderdaad duidelijker. Het behouden van die voordeeltjes zou inderdaad erg leuk zijn.

Wat bedoel je “niet meer dan 200/200 leveren” ?

Waar zijn die 2 planet emailadressen / mailboxen op dit moment administratief ondergebracht ? Bij Solcon of KPN ? Welk logo zie boven de facturen staan van die 2 Planet emailboxen ? Gezien jouw eerdere reacties lijkt het erop dat die nog bij de KPN zitten. Zo ja, dan vrees ik dat dit verplaatsen niet mogelijk is vanwege de gescheiden administraties. Dan moet je waarschijnlijk bij het opzeggen van de Solcon abonnementen gaan betalen voor die email only adressen bij de KPN. Denk ook eens aan samenvoegen van die 2 planet mailboxen. Kan ook weer schelen.

Maar ik hoop dat de KPN klantenservice hier een definitief antwoord op kan geven. Laat even weten wat de KPN klantenservice heeft gezegd.

Waar ze administratief ondergebracht zijn weet ik niet, zou ik moeten navragen.

Bedankt voor je hulp, laat weten wanneer ik iets weet van KPN.