Skip to main content

Beste allen,

 

Als het goed is, kan er hier geregeld worden dat een bepaalde emailadres van het ene KPN account naar het andere overgezet kan worden toch?

 

Graag hoor ik wat ik hiervoor moet doen, of wie ik moet aanschrijven.

Ook hoor ik wat ik kan verwachten. Zijn mijn emails nog wel beschikbaar zodat ik ze nog kan downloaden van de server.

 

Met vriendelijke groet,
Steven.

Hallo @StevenT1987 een moderator kan dat voor je regelen.

Vul daartoe in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummers, laatste 4 cijfers IBAN en het betreffende mail account in.

Stel wel je mail veilig die nig in de webmail staat, het grote risico bestaat dat je die mail definitief kwijt bent.

 


@JanD dank je wel voor je reactie. Ik wacht rustig af en heb de gegevens ingevuld. 

Om welk iban gaat het? Degene die verplaatst gaat worden? Of waar die naar verplaatst gaat worden?


@JanD dank je wel voor je reactie. Ik wacht rustig af en heb de gegevens ingevuld. 

Om welk iban gaat het? Degene die verplaatst gaat worden? Of waar die naar verplaatst gaat worden?

Hallo @StevenT1987 jij bent de klant dus jouw IBAN


@JanD dan vermeld ik dat nog eventjes. Dank.

 

Ik hoop sowieso dat de moderator wacht tot ik oke zeg ivm het ophalen van de email

 


Was er al een moderator bezig?


Hallo @StevenT1987, ik heb zojuist de verplaatsing van het e-mailadres voor je aangevraagd @StevenT1987 


Hallo @Jeroen_dB ,

 

Dak voor de aanvraag. De emails zijn inmiddels binnen gehaald dus als het goed is, geen verlies van mails.