Skip to main content

Is het mogelijk om een email te versturen via een alias emailadres in webmail?
Vroeger ging dat goed, maar in de nieuwe webmail lukt het me niet.
De topic's die ik hier vind zijn van enkele jaren terug. Deze zijn niet meer actueel.

Gewoon inloggen met die alias? Daarbij het wachtwoord gebruiken van het hoofdemailadres. Kan dat niet?


Nee, het alias is geen kpnmail of planet of zo'n soort adres, maar mijn eigen "@Matse.nl". Dan lukt mij dat niet.


Nee, het alias is geen kpnmail of planet of zo'n soort adres, maar mijn eigen "@Matse.nl". Dan lukt mij dat niet.

Dat word gehost bij KPN zakelijk. En kun je niet gebruiken vanuit de particuliere webmail voor zover ik weet. Of komt de mail van matse.nl wel gewoon binnen in de particuliere webmail?


Ja, dat kan kloppen. Ben ooit bij planet begonnen, maar helaas heeft KPN dat overgenomen. Is er dan een aparte webmail voor KPN zakelijk?


Ja, dat kan kloppen. Ben ooit bij planet begonnen, maar helaas heeft KPN dat overgenomen. Is er dan een aparte webmail voor KPN zakelijk?

Dat weet ik niet zeker, maar lijkt me wel.


Nee, het alias is geen kpnmail of planet of zo'n soort adres, maar mijn eigen "@Matse.nl". Dan lukt mij dat niet.

Dat word gehost bij KPN zakelijk. En kun je niet gebruiken vanuit de particuliere webmail voor zover ik weet. Of komt de mail van matse.nl wel gewoon binnen in de particuliere webmail?

Hoi @Hans matse. Welkom op het KPN forum! Ik denk dat je deze vraag het beste op het Zakelijke forum kan stellen.


Reageer