Skip to main content

Beste KPN-Forum.

Op een email van mij naar een liefdadigheidorganisatie in Engeland heeft men gereageerd en met “Reply” met een antwoord teruggestuurd. De email komt niet bij mij aan want het  is “bounced” naar de afzender.

De organisatie heeft het probleem voorgelegd aan KPN waarbij gecontroleerd is of mijn email-adres bij kpn klopt. Alles bleek in orde.

Het email programma dat ik gebruikt is Thunderbird. Uiteraaard heb ik de instelling van mijn email-account bekeken. Ik zie er niets aan dat deze email weigert. Ook is de spambox gecontroleerd. en is in mijn kpn webmail gezocht naar mogelijke berichten.

Het probleem heb ik voorgelegd aan abuse@kpn.com met de vraag of zij weten hoe het komt. Daarop is geen antwoord gekomen.

Evenzo is uw lijst van veelgestelde vragen over  dit probleemb bekeken of er een oplossing voor mij bij is. Het raakt dit onderwerp maar voor mij is er geen relevante oplossing.

Kunt u mij vertellen wat de oorzaak is en hoe te verhelpen. Ik kan wel telefonisch contact met de organisatie maken maar het is lastig dat er geen emailcontact is.

 

Met vriendelijke groet,

Ruud Vennink

 

 

Hallo @buridanus Welkom hier op het KPN Forum! Heb je al een oplossing voor je probleem gevonden? 

Het is inderdaad zo dat je niet met ons kunt mailen: de klantenservice is goed bereikbaar via telefoon, chat en social media. Hier op het Forum kun je ook je vraag stellen: de leden van de KPN community helpen je graag en denken met je mee. 

Nu vermoed ik dat iemand als @Dennis ABD je verder zou kunnen helpen. 


Het is vreemd dat er geen antwoord is gekomen, wij beantwoorden onze mail doorgaans binnen een paar uur. Als er gemailed word komt er sowieso altijd een automatisch antwoord terug met een ticketnummer in het onderwerp. Heb je dat ticketnummer voor me? Hiermee kan ik de case in onze systemen opzoeken.


Het is vreemd dat er geen antwoord is gekomen, wij beantwoorden onze mail doorgaans binnen een paar uur. Als er gemailed word komt er sowieso altijd een automatisch antwoord terug met een ticketnummer in het onderwerp. Heb je dat ticketnummer voor me? Hiermee kan ik de case in onze systemen opzoeken.

 

Bedank voor uw reactie.

Inderdaad herinner ik mij dat er een ticketnummer gekomen is. Helaas heb ik het niet meer. Blijkbaar had ik met het ticketnummer kunnen bekijken of er een antwoord is. . Ik heb nog wel de email die ik gezonden heb op 16 november.Zie knipsel.  Kunt u daarmee nog iets doen?

 

Het probleem is nog niet opgelost. Weliswaar heeft de klantenservice bij KPN via telefonisch contact mij op 19 november verteld dat er storingen zijn.  Er is niet vermeld  van welke aard deze storingen zijn. Ik kan niet beoordelen in hoeverre deze storingen van invloed zijn op het email verkeer met de liefdadigheidsorganisatie in Engeland.  Bovendien duurt het al een paar weken.

Ik communiceer momenteel via de ….@gmail.com,  Het werkt maar is geen oplossing.Gaarne zou ik nog een oplossing willen hebben voor mijn probleem.

Met vriendelijke groet


Ik heb even in de logs gekeken en zie geen recente mail van dat domein. Dat kan twee dingen betekenen

 

  1. Ze zijn geblacklist, waardoor ze al in een vroeg stadium tegengehouden worden.
  2. Er gaat iets aan hun kant fout.

Om uitsluitsel te geven heb ik het volledige bounce bericht nodig. Je kan deze het beste naar abuse@kpn.com mailen. We hadden wat mail problemen, wat de reden kan zijn dat je geen antwoord hebt gehad, maar deze zijn sinds vrijdag middag opgelost. Stuur de mail ter attentie van mij en ik pak em gelijk op.


Reageer