Skip to main content

Op de mobiel van mijn vrouw en mijn mobiel werkt de email niet meer. Eerst konden wij geen email verzenden en na de overgang naar KPN krijgen we ook geen emails meer binnen. Heb de helpdesk meer dan een uur met 3 personen aan de lijn gehad maar geen resultaat. Deze stuurden mij naar de kpn-winkel. Deze persoon wist mij te vertellen dat er een probleem was bij telfort.

Gelukkig kan ik wel via webMAIL emails ontvangen, maar dat is niet de bedoeling.

Als ik via outlook probeer telfort te benoemen zegt hij dat het onbekend is.

 

Wat moet ik doen en hoelang duurt dit nog.

(...)

 

Harry

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Ik stelde deze vraag:

 

Op de mobiel van mijn vrouw en mijn mobiel werkt de email niet meer. Eerst konden wij geen email verzenden en na de overgang naar KPN krijgen we ook geen emails meer binnen. Heb de helpdesk meer dan een uur met 3 personen aan de lijn gehad maar geen resultaat. Deze stuurden mij naar de kpn-winkel. Deze persoon wist mij te vertellen dat er een probleem was bij telfort.

Gelukkig kan ik wel via webMAIL emails ontvangen, maar dat is niet de bedoeling.

Als ik via outlook probeer telfort te benoemen zegt hij dat het onbekend is.

 

Wat moet ik doen en hoelang duurt dit nog.

Is dit nu een probleem van de kPN en Telfort of van mijn Mobiel???

 

Admin: berichten naar eigen topic verplaatst


De wachttijd is momenteel een een dag of zes. Omdat andere forumleden hier waarschijnlijk niets mee kunnen bleef het stil.


@tijert :

Als jij en jouw vrouw beide bij de webmail kunnen binnenkomen en vandaar uit email kunnen verzenden en ontvangen dan zijn de (KPN / Telfort) gebruikersnamen én wachtwoorden goed. Lukt het wel om email te versturen/ontvangen vanaf bijv. een laptop ? Zo ja, dan ligt de fout duidelijk bij de smartphone (Outlook ??). Ik neem aan dat je al de instellingen (SMTP, POP, IMAP, poorten e.d.) hebt nagelopen ?

Van Outlook is bekend dat het hier en daar wat “zwakke plekken heeft". Meerdere mensen hebben daarover geklaagd. Misschien is er een nieuwe update beschikbaar (die wel werkt) ?

Het volgende heeft ook al een aantal mensen geholpen: Verwijder het account op de smartphone (Outlook), schakel het apparaat uit en na ca. 30 minuten weer aan. Maak een nieuw account aan in Outlook. Lukt het nu wel ?

Misschien weten ze op de help website van Outlook een (beter) idee waarom dit probleem optreedt.

https://support.microsoft.com/nl-nl/outlook


Hoi @tijert,welkom op het forum!
Kom je er met bovenstaande stappen uit?


Nee, ik wordt horendol. Dan werkt het wachtwoord niet, dab kent hij telfort niet, Ik weet nu ook niet meer welk wachtwoord goed is. 

Ik vind het een raar probleem

Misschien is het een oplossing om naar een KPN winkel te gaan?

Ik hoor het wel


Wij kunnen deze wachtwoorden ook niet inzien maar zoals Willy hierboven noemt is de makkelijkste manier om die te controleren door in te loggen op de webmail. Als het inloggen daar niet lukt kun je via email.kpn.com je wachtwoorden wijzigen en beheren.


Het wachtwoord kan ik inmiddels weer benaderen met LastPass.\

Ik kan nu ook vanaf mijn computer ook geen emails meer ontvangen en versturen.

Wat moet ik doen???

Misschien moet ik wel een nieuw emailadres bij de KPN nemen??

 


Over mijn mobiel en die van mijn vrouw praat ik nog helemaal niet. Ook dat werkt nog steeds niet

 


Ah dat is in ieder geval al iets. Met de stappen die ik eerder noemde kun je al deze mailadressen beheren. Je kunt daar ook nieuwe wachtwoorden voor alles aanmaken.
Na het wijzigen van een wachtwoord moet dit op computers en telefoons ook opnieuw ingesteld worden.

Wij kunnen deze wachtwoorden ook niet inzien maar zoals Willy hierboven noemt is de makkelijkste manier om die te controleren door in te loggen op de webmail. Als het inloggen daar niet lukt kun je via email.kpn.com je wachtwoorden wijzigen en beheren.

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!