Skip to main content

Mijn vraag is eigenlijk simpel:

Kan ik via webmail een schema maken waardoor een mail met een vast regelmaat verstuurd wordt, bijv 1 x  per 4 weken.

Als mantelzorger moet ik regelmatig bestellingen plaatsen. Deze bestelling wijzigt bijna nooit maar moet ook doorgaan als ik bijv met vakantie ben.

KPN volgens mij niet (kan ik mis hebben).

 

Wat je eventueel kunt doen is je KPN mail aan Outlook toevoegen (synchroniseren). In Outlook kun je namelijk mails opstellen en als andere optie dan direct verzenden kun je zelf een datum en tijdstip kiezen om de mail te verzenden. Dus in bv. een vakantie kan al tevoren een mail zijn opgesteld om verzonden te worden op een gekozen moment.


Maurice bedankt voor je reactie.
Mail herhalend versturen van mijn eigen mailprogramma (Thunderbird) is geen probleem, maar dan moet mijn PC wel aanstaan. Als ik deze functie in KPN webmail kan invoeren hoeft niet de hele vakantie mijn PC te draaien.


Maurice bedankt voor je reactie.
Mail herhalend versturen van mijn eigen mailprogramma (Thunderbird) is geen probleem, maar dan moet mijn PC wel aanstaan. Als ik deze functie in KPN webmail kan invoeren hoeft niet de hele vakantie mijn PC te draaien.

Rechtstreeks vanuit de webmail wordt dat niet ondersteund door KPN, ook niet door andere providers, want die gebruiken in de regel dezelfde soort software voor de webmail.