Skip to main content

Ik heb een mail verstuurd met bijlage via mijn mobile telefoon. Deze bijlage zijn te groot. Nu blijft hij in mij postvak uit staan op mijn mobiel.

Hoe kan ik deze mail verwidjeren zodat ik weer andere mail kan versturen.

 

MVG jurgen

Selecteren en kiezen voor "Verwijderen" 🙄


nee dat werkt dus niet:joy:


nee dat werkt dus niet:joy:

Waarom werkt dat niet? Krijgt u een foutmelding? Heeft u al eens op webmail ingelogd? Staat die daar ook in postvak uit misschien? App al eens afgesloten en opnieuw gestart? Misschien zelfs hele telefoon opnieuw gestart?


Ik krijg geen mogelijkheid om te verwijderen. Op de webmail staat niets in mijn postvak UIT. App afgesloten doet het nog steeds niet. telefoon opnieuwe gestart ook niet. En krijg geen foutmelding.

 


Hoi @thesoethaerts en welkom op het forum! Is het misschien nog een concept wat in je postvak uit op je toestel staat? Zo ja, wat als je op de e-mail klikt, de bijlage eruit haalt, verkleint, toevoegt aan de e-mail en deze opnieuw verstuurt? Gaat het dan wel weg? 


Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat je postvak uit inmiddels leeg is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Hallo,

het is opgelost. En best wel een simpele oplossing app verwijderen en opnieuw installeren.

Allemaal bedankt.


Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het delen van de oplossing! 😄


Reageer