Skip to main content
Antwoord

Email verzenden werkt niet meer. ontvangen wel

• December 12, 2021
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik ben sinds kort van Swisscom overgegaan naar Sunrise. Na de wisseling werkt uitgaande email niet meer. Mijn email adres is *******@planet.nl  of ***@planet.nl. Foutmelding 0x800ccc78. Ik heb als standaard poorten 25 en 110.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @iftts, we hebben geen reactie meer van je gezien, ben je geholpen met het bericht van @Willy22? Hoor het graag!

Mocht het nog niet lukken, dan zou je -tijdelijk-  gebruik kunnen maken van de KPN Webmail omgeving om alsnog je mails te kunnen versturen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 13, 2021

@iftts 

Heb je wel de optie(s) “authenticatie / verificatie” (hoe heet dat bij jou ?) aangevinkt ? Heb je wat verandert bij de instellingen van de uitgaande email toen je overstapte van de (zwitserse) Swisscom naar het (zwitserse) Sunrise ?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 16, 2021

Hi @iftts, we hebben geen reactie meer van je gezien, ben je geholpen met het bericht van @Willy22? Hoor het graag!

Mocht het nog niet lukken, dan zou je -tijdelijk-  gebruik kunnen maken van de KPN Webmail omgeving om alsnog je mails te kunnen versturen!