Skip to main content

Sinds gisteren kan ik niet meer bij mijn kpnmail account. Ik krijg zowel in webmail als in mijn mail client de melding dat het wachtwoord niet meer juist is. Ik vermoed dat er misbruik in het spel is - net voordat mijn wachtwoord het niet meer deed, kreeg ik een boel ‘gebouncede’ mails terug die ik niet zelf had verstuurd.


Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer bij mijn mail account kom? Wachtwoord resetten lukt niet omdat wachtwoord niet meer geldig is en KPN Id aanmaken kan dus ook niet met mijn kpnmail adres.
Graag zsm antwoord, dit is mijn primaire email account!

Hoi @numblock. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je niet meer kan inloggen met jouw wachtwoord. Heb je al geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te maken d.m.v. jouw klantnummer. Het klantnummer vindt je terug op jouw factuur. Laat je mij weten of het is gelukt?


Beste @Vikash, dank voor je snelle reactie.
Ik gebruik dit email adres al meer dan 20 jaar onder het kpn account van mijn moeder. Ik zal haar vragen om het klantnummer, maar klopt het dat ik ook nog eens bij haar op het netwerk moet zitten om het wachtwoord te wijzigen? 


Dit kan inderdaad alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerk.