Skip to main content

Sinds een paar dagen komen sommige mails die ik kan lezen in KPNwebmail op bv. mijn telefoon niet door naar outlook op mijn pc..

Het lijken willekeurige adressen te zijn die niet doorkomen naar Outlook, mails van adressen die ik eerder zonder probleem in outlook kon lezen, komen niet meer door. Als ik dezelfde e-mailadressen die wel doorkwamen en nu niet meer nauwkeuriger bekijk lijkt het er op dat de mails met een bijlage blijven hangen in de webmail van KPN. Herkent iemand dit probleem? En zo ja, hoe kan het opgelost worden?

Hallo @havasche , hoe verwerk je de mail op je computer, via het POP protocol of via het IMAP protocol?

 


Via POP Jan-D.


Ik liet je weten Jan-D, dat POP3 staat ingesteld. Later bedacht ik dat niet uitmaakt of POP of IMAP staat ingesteld: een bijlage moet in beide situaties toch zichtbaar worden op mijn PC.


Bedankt J-D voor je reactie. Microsoft heeft Outlook online hersteld. Het probleem lag dus daar en is naar tevredenheid opgelost.


Hallo @havasche , bedankt voor de terugkoppeling.

Goed om te lezen dat het opgelost is.:relaxed:


Hoi H, welkom op het forum. 

Fijn dat Jan-D mij voor was en dat het inmiddels is opgelost. Je weet ons anders hier te vinden mocht het nodig zijn. Â