Skip to main content

Sinds een kleine week worden mijn verzonden mails wel geplaatst in de verzonden map maar niemand ontvangt mijn mail.

Alle serverinstelling zouden juist zijn volgens kpn medewerker en krijg ook geen foutmeldingen.

Ben ook niet geblokkeerd.

Kan dit aan het modem liggen.

 

Hoi @hutch70. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw e-mail niet aankomen. Ik verwacht niet dat dit aan het modem ligt. Welke e-mailprogramma gebruik je? Heb je al eens getest of het lukt om een e-mail naar jezelf te versturen of via KPN Webmail? Als dit ook niet aankomt, dan wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres achter te laten op het KPN Forum profiel. Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Ik hoor graag van je!


Bedankt maar inmiddels eindelijk opgelost

Via abuse@kpn.nl er achter gekomen dat e-mailadres geblokkeerd was voor verzenden 

Reden was voor mij wel vaag maar ze hebben het weer geblokkeerd


Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen en dat je weer kan mailen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Bedankt maar inmiddels eindelijk opgelost

Via abuse@kpn.nl er achter gekomen dat e-mailadres geblokkeerd was voor verzenden 

Reden was voor mij wel vaag maar ze hebben het weer geblokkeerd

Je bedoelt waarschijnlijk gedeblokkeerd?


Reageer