Skip to main content

Er staat op de website dat ik een e-mailaccount moet aanmaken, echter ik heb alleen de opties e-mailadres toevoegen en e-mailaccount wijzigen . De optie e-mailaccount toevoegen ontbreekt. Hoe kan ik nu een e-mailaccount bij KPN aanmaken? Ik heb nu een KPN ID aangemaakt met mijn oude mailadres, maar die vervalt binnenkort. Dus wel handig als ik dit kan aanmaken.

@Martine72 Bent u recent overgestapt naar KPN ? Dan kan het zijn dat uw abonnement administratief nog niet verwerkt is. Paar daagjes geduld dus.


Hallo @Martine72 

Bedoel je dit scherm als je in MijnKPN kiest voor Producten → Thuis → Informatie & Instellingen ?

Kies dan voor één van die opties. Je komt in beide gevallen uit bij je KPN e-mail instellingen.

Het snelst kan je inloggen via https://email.kpn.com/ dan kom je direct op dezelfde plaats terecht.
Dan vermijd je de lange (om)weg in MijnKPN en hoef je niet twee keer in te loggen.

Je ziet dan het overzicht van jouw e-mailaccount(s). Hier kan je e-mailaccounts aanmaken en wijzigen. Ook kan je extra e-mailadressen (aliassen) toevoegen aan een account.