Skip to main content

Dag, een van mijn emailaccounts werkte niet meer, waarna ik dit account zowel uit Outlook als uit Mijn KPN heb verwijderd. Toen ik het opnieuw wilde aanmaken /activeren in Mijn KPN kreeg ik het bericht dat de accountnaam niet beschikbaar is. Uit het Forum begrijp ik dat het 3 maanden duurt voordat een accountnaam dan weer vrijkomt. (Hoe) kan ik het account liefst eerder alweer activeren?

Groet, Maarten

 

NB De accountnaam staat in het veld overige informatie in mijn Forum-account.

 

Hallo @Maarten1963 , een KPN-moderator kan dat voor je herstellen, vul in het privédeel van je profiel je postcode/hui8snummer en klantnummer in en een moderator komt er op terug.

Succes.

 


Hi @Maarten1963. Ik kan het e-mailadres voor je vrijgeven. Dit betekent wel dat vanaf dat moment iedereen deze op kan pakken. Om die reden lijkt het me verstandig dat we een moment afspreken waarop dat goed uitkomt. Ik heb je een privébericht gestuurd met een aantal voorstellen. Zou je daarop kunnen reageren?

Het toevoegen zelf kan gewoon via de MijnKPN. Je kan de instructies volgen via onze pagina voor het aanmaken van een nieuw KPN e-mailaccount.Â