Kan ik na overstappen naar XS4ALL mijn KPN Emailadres behouden,anders moet ik iedereen die van mij email ontvangt of andersom alles omzetten.Kan iemand mij hier antwoord op geven.
BVD Ronnie
Beantwoord
Emailadres behouden bij overstap naar XS4ALL
Beste antwoord door Nick83
Bij KPN kun je je emailadres houden, kost wel 7,50 per maand. Dat is dus helemaal niet interessant.
Eigenlijk moet je gewoon een emailadres bij een externe partij regelen. Dan ben je vrij om over te stappen wanneer je wilt. Die externe partij kan Google of Microsoft zijn. Dat is dan gratis. Of met een eigen domeinnaam bij een hostingbedrijf.
Met een email adres bij je provider zit je gewoon vast als je dat veelvuldig gebruikt.
Bekijk origineelEigenlijk moet je gewoon een emailadres bij een externe partij regelen. Dan ben je vrij om over te stappen wanneer je wilt. Die externe partij kan Google of Microsoft zijn. Dat is dan gratis. Of met een eigen domeinnaam bij een hostingbedrijf.
Met een email adres bij je provider zit je gewoon vast als je dat veelvuldig gebruikt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.