Skip to main content

Ik heb op mijn KPN ID per ongeluk mijn emailadres verwijderd. Wat nu ? Heb wel acuut hulp nodig. Ben per KPN webmail onbereikbaar

admin: e-mail adres verborgen ivm huisregels

Ik heb op mijn KPN ID per ongeluk mijn emailadres verwijderd. Wat nu ? Heb wel acuut hulp nodig. Ben per KPN webmail onbereikbaar

 

 

Hallo @Martien vdVelde , even met KPN bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

Je account is niet weg, maar op de reservebank geplaatst. KPN kan het weer voor je vrijgeven.

Succes.

 


Ik heb op mijn KPN ID per ongeluk mijn emailadres verwijderd. Wat nu ? Heb wel acuut hulp nodig. Ben per KPN webmail onbereikbaar

 

 

Hallo @Martien vdVelde , even met KPN bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken.

Je account is niet weg, maar op de reservebank geplaatst. KPN kan het weer voor je vrijgeven.

Succes.

 

Ter aanvulling : Vandaag is de klantenservice te bereiken van 8.00 tot 17.00. (Nu om 7.27 nog niet dus….) En anders pas weer op maandag vanaf 8.00.  


Ik heb net contact gehad met de KPN klantenservice. Binnen vijf dagen krijg ik antwoord, maar ik ben volgens haar al mijn mails kwijt. JanD, dit is een teleurstellend antwoord en staat haaks op wat jij zegt over de reservebank


Ze kunnen jouw e-mailadres wel weer herstellen. Maar dat geldt dan inderdaad voor de e-mails die vanaf dat moment verstuurd worden. Op dit moment krijgen afzenders .een foutmelding. 
 

Noodoplossing: maak een extra e-mailadres aan en stuur jouw belangrijkste contacten daar een bericht over. 


Hallo @Martien vdVelde , ik heb ook niet gezegd dat de inhoud van de brievenbus bewaard blijft, ik heb alleen gezegd dat het emailaccount een poosje bewaard wordt door KPN.

Het is trouwens niet verstandig de mail in de box te laten, maar uit te printen of op een eigen systeem op te slaan om verlies te voorkomen in ‘the cloud’.

Stel, jij hebt een buitenbrievenbus in de voortuin, waar de post nog in zit en deze wordt vernield, gestolen of vliegt in brand, dan ben je wèl je post kwijt.

 


Ik heb net contact gehad met de KPN klantenservice. Binnen vijf dagen krijg ik antwoord, maar ik ben volgens haar al mijn mails kwijt. JanD, dit is een teleurstellend antwoord en staat haaks op wat jij zegt over de reservebank

Hoi Martien, welkom hier. 

Ik vraag me wel af waarom dit 5 dagen moet duren, zover ik weet kan de reservering worden verwijderd en kun je het e-mailadres gelijk weer aanmaken. Als je je e-mailadres toevoegt in je profiel kijk ik even mee, geef me een seintje.


Alex_P, ik heb emailadres ***************@kpnmail.nl weer kunnen toevoegen. Je wou meekijken, zei je. Ik heb echter geen sms gekregen van KPN zoals gezegd


Hoi Martien. Het e-mailadres werkt nu dus weer? In dat geval hoe ik hier niet meer naar te kijken. :relaxed: