Skip to main content
Antwoord

Emailadres KPN behouden bij omzetting van vast naar mobiel

• November 15, 2022
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo,

Ik wil mijn vaste telefoon (dsl) omzetten naar een mobiel telefoonnummer van kpn.

Ik blijf dus bij kpn.

De vraag is behoud ik mijn emailadres? 

Beste antwoord door RBxx

Hoi @Geen12 , jouw e-mailadressen zijn gekoppeld aan een Internet Thuis abonnement. Als je dat abonnement opzegt, raak je jouw e-mailadressen kwijt, net als het vaste telefoonnummer en KPN TV als je die hebt. Als je alleen de e-mailadressen wilt behouden moet je het internet abonnement laten omzetten naar een e-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand. Bel hiervoor met KPN op 0800-0402 en vraag naar de afd. Opzeggingen.

Een mobiel abonnement kan je gewoon afsluiten, dat staat hier verder los van.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• November 15, 2022

U blijft klant van KPN, dus ja.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 15, 2022

Een emailadres van KPN heeft u alleen als u een internet thuis abonnement heeft van KPN. Heeft u dat? Heeft u een Experiabox of KPN Box 12 in huis?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 15, 2022

Hoi @Geen12 , jouw e-mailadressen zijn gekoppeld aan een Internet Thuis abonnement. Als je dat abonnement opzegt, raak je jouw e-mailadressen kwijt, net als het vaste telefoonnummer en KPN TV als je die hebt. Als je alleen de e-mailadressen wilt behouden moet je het internet abonnement laten omzetten naar een e-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand. Bel hiervoor met KPN op 0800-0402 en vraag naar de afd. Opzeggingen.

Een mobiel abonnement kan je gewoon afsluiten, dat staat hier verder los van.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 16, 2022

Helder, bedankt voor jouw reactie. 👍

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 16, 2022

U blijft klant van KPN, dus ja.

RBxx zegt toch iets anders

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 16, 2022

Een emailadres van KPN heeft u alleen als u een internet thuis abonnement heeft van KPN. Heeft u dat? Heeft u een Experiabox of KPN Box 12 in huis?

Ik heb nu nog een Experiabox, maar ik overstappen naar een 5g router