Skip to main content

Nadat mijn Telfort abonnement is overgezet naar KPN, ik keurig netjes een werkende KPN-ID met inlognaam en wachtwoord heb aangemaakt, mijn producten heb toegevoegd o.a. ‘thuis’, wil ik nu een e-mailadres toevoegen. Daarvoor kies ik onder ‘producten’ de button ‘informatie en instellingen’ waarna mij wordt verzocht opnieuw in te loggen met mijn KPN-ID. Vervolgens krijg ik dan keer op keer een foutmelding, wat ik ook probeer. Wie kan mij vertellen hoe ik als zeer tevreden oud-Telfort-klant bij KPN een nieuw e-mailadres kan aanmaken? Alvast bedankt.

Dag. Vandaag exact hetzelfde probleem en dit voorgelegd aan KPN. Vanmiddag reactie als volgt: Ga naar email.kpn.com  Na het inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord verschijnt er een overzicht van de mailadressen per klantnummer. Door middel van het plus teken kunnen email-adressen worden toegevoegd eindigende op @kpnmail.nl

Succes

Groet

Harm Jan


Beste Landkerel, gaat het probleem voor mij helaas niet oplossen want ik krijg constant een foutmelding als ik wil inloggen bij email.kpn.com  Als het goed is, gaat de KPN mij bellen dus hopelijk komt er een oplossing.


Hoi @Hansjes, welkom op het KPN Forum.

Wanneer je een email adres wilt toevoegen kun je rechtstreeks met je KPN Id inloggen op email.kpn.com. Als dit niet lukt kun je proberen je cache te verwijderen, of een andere browser proberen. Heeft de klantenservice inmiddels al contact met je opgenomen? 


Reageer