Skip to main content

Wil KPN mijn oude emailadres eindigend op... @hetnet.nl verwijderen..!

Komt veel spam vandaan.

Ik kan het niet zelf verwijderen.

geef alvast bij je persoonlijke instellingen (kpn.com) om welk adres dat het gaat en eventueel meer gegevens. Dan kunnen de kpn forum medewerkers iets uitvoeren, nu kan dat niet omdat ze in het forum te weinig gegevens van je hebben om de klus te klaren het forum is openbaar, de persoonlijke gegevens zijn alleen door kpn te lezen


Hallo @HannieKG ,

Kan je het e-mailadres niet zelf verwijderen in Mijn KPN?

 

 

1. Ga naar MijnKPN  
2. Klik op 'Producten' en kies product 'Thuis'  
3. Kies 'Informatie & Instellingen'  
4. Klik op 'E-mailaccount toevoegen'  
5. Kies vervolgens jouw nieuwe emailadres en wachtwoord

Je kunt hier ook bestaande e-mailaccounts verwijderen.

Let op: Het primaire account kun je niet verwijderen.

Naar MijnKPN


Bedankt, ik heb het nu kunnen verwijderen, gelukkig, :wink:


Graag gedaan:thumbsup_tone3:

 


Nog een vraag. : het is waarschijnlijk toch het  primaire mailadres ,  hoe kom ik er dan van af. ? Ik heb ooit dit eerste adres gebruikt om mail door te zenden naar mijn huidige mailadres...


Als je het e-mailadres nu niet meer ziet staan in het overzicht met de verschillende e-mailadressen, dan is het nu verwijderd. Alleen het bovenste e-mailadres van jouw eerste account kun je niet verwijderen.


Oke, ik zie nu geen mailadressen meer,  want die heb ik niet van KPN, dus ik neem aan dat het niet verwijderd is.

Erg vervelend , want zo kom ik dus nooit meer van de spam af.

Kan ik een geheel nieuw KPN -mailadres maken ipv dat primaire adres?


Ja,dat is mogelijk. Probeer het maar in Mijn KPN.


Bedankt, zal ik doen..!


@HannieKG:

Wat voor een programma gebuik je om de email te lezen ? Heeft dat programma een optie/filter om zogenaamde “externe inhoud” niet te laden als je een email opent ? Of is dat programma in staat om alleen de tekst van een email te laden zonder de plaatjes ? Als je van deze 2 mogelijkheden gebruik maakt zal de hoeveelheid ontvangen spam na een ca. 3 tot 4 weken snel teruglopen.

Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met het maken of verwijderen van emailadressen.


Nou, idd, ik heb het gecontroleerd en  nu aangepast,  hopelijk helpt dat ..👌

Bedankt..😘


Reageer