Skip to main content

Voor onze dochter is jaren geleden een emailalias aangemaakt bij onze account. Inmiddels is ze verhuisd en heeft ze een eigen KPN-account en wil ze graag de emailalias daaraan gekoppeld hebben.

Vorige week heb ik KPN gebeld en werd gezegd dat ze hem kon reserveren zodra deze bij mij verwijderd was. Hij kon niet overgezet worden. Ik heb hem verwijderd en sindsdien staat er deactivatie loopt.

Vanochtend heb ik KPN gebeld om te vragen hoelang dat duurt. Overzetten kan niet en we moeten maar geduldig afwachten kreeg ik als antwoord. 

Nu lees ik hier dat dit 3 maanden duurt!! Kan iemand me helpen om de emailalias te verhuizen?

Hoi @Cisca. Ik kan mij voorstellen dat jouw dochter niet 3 maanden wilt wachten. Je ontvangt zo een privebericht. Zou je daarin willen aangeven om welke e-mailadres het precies gaat? Dan zoek ik voor jullie uit of dit sneller kan. Laat je ook jouw gegevens achter op het KPN Forum Profiel? Ik hoor graag van je!


Profiel deels aangepast en privebericht gestuurd.

 


Bedank voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht en heb de mogelijkheid om de reservering op het e-mail adres te verwijderen. Dit betekend dat de inhoud verloren gaat en dat jouw dochter het e-mail adres opnieuw kan aanmaken in haar eigen Mijn KPN omgeving. 


Ja, dat mag. Graag even een pb zodra dit gedaan is.


Oke dan ga ik het voor je verwijderen. Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Gelukt, bedankt.


Graag gedaan @Cisca. :slight_smile:


Reageer