Skip to main content
Vraag

Emailberichten op mijn IMAP account verdwenen sinds vandaag

• June 2, 2026
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een KPN email only abonnement en sinds vandaag zijn van mijn (KPN) tiscali mailadres (IMAP)  alle berichten van vóór november 2025 verdwenen.  Ik heb ook een (KPN) telfort emailadres en daar is alle email gewoon beschikbaar.

Ik gebruik beide email accounts met Windows Outlook.  Het gaat al  jaren goed en ik heb geen wijzigingen in mijn systeem aangebracht.

Wat is er aan de hand en nog belangrijker : hoe krijg ik deze berichten weer terug.  Ik kan ze niet missen.

8 reacties

JanD
Superuser
  • June 2, 2026

Beste ​@Eric dG wat zie je als je in de KPN webmail kijkt?

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • June 2, 2026

@Eric dG ,

Heb je toevallig een nieuwe pc of telefoon?

Overigens moet je nooit je e-mail alleen op een server van een provider bewaren. Sla je mail ook lokaal op en maak daarvan regelmatig een back-up.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 2, 2026

Beste JanD en Jan Bar,

Dank voor jullie reactie !

In KPN webmail zie ik hetzelfde, daar zijn de berichten voor 10-11-2025 ook niet zichtbaar.

Ik maak automatisch een kopie van deze berichten in gmail.

Ik heb geen nieuwe pc of telefoon, er is niets veranderd aan apparatuur en software.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@Eric dG, goed dat je dit hier meldt. 

Dank aan de medeleden voor de geboden hulp. Volgens mij heb je alles al gedaan wat je kon doen en ik heb hier ook niet zo snel een verklaring voor. Mag ik meekijken of ik dit nog kan herstellen? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 3, 2026

Hi Alex, dank je wel.

Ik heb vandaag ook contact gehad met een medewerker van KPN support.  Alles bij KPN en bij mij nagelopen, maar geen verklaring/ oorzaak gevonden voor het verlies van gegevens. Wat bedoel je met meekijken, alle hulp is natuurlijk welkom.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 3, 2026

… Voor dit probleem zijn er geen relevante gegevens van toepassing in mijn profiel. Ik heb momenteel alleen een email only abonnement. Internet en modem heb ik bij een andere provider.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 3, 2026

Een klantnummer en het e-mailadres zijn wel makkelijk om in je profiel te noemen, bij de speciale invoervelden. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 3, 2026

Dank je wel AriënC dat zal ik doen