Skip to main content

Ik ben secretaris van Veilig Verkeer Nederland en wilde een email sturen naar 100 contacten.

Van 24 kreeg ik een fout melding

*******@telfort.nl

    host telfortmailin.kpnxchange.com c213.75.3.49]

    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<*******@telfort.nl>:

    550 5.1.0 Recipient rejected.

 *****@kpnplanet.nl

    host mailin.kpnmail.nl i213.75.3.30]

    SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<*****@kpnplanet.nl>:

    550 5.1.0 Recipient rejected.

*****@kpnmail.nl

    host mailin.kpnmail.nl h213.75.3.30]

    SMTP error from remote mail server after end of data:

    550 5.0.0 Mail rejected.

Wat kan ik daar aan doen?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Normaal lukte dat altijd!


U kunt beter geen email adressen hier op het forum plaatsen. Al helemaal geen adressen van een ander. Dus haal deze weg. Zo snel mogenlijk!!!


Hallo @Adversus 

550 5.1.0 Recipient rejected betekent meestal dat het email adres van de ontvanger niet (meer) bestaat. Kan je deze personen nog op een andere manier bereiken? Wellicht is hun e-mailadres gewijzigd.

550 5.0.0 Mail rejected betekent dat het KPN spamfilter jouw mail als SPAM bestempelt en daarom weigert. Het zou zomaar kunnen dat je als spammer wordt gezien, veroorzaakt door punt 1 hierboven (het versturen naar veel niet meer bestaande mailadressen).

Advies: houd je verzendlijst(en) actueel, pas op voor vervuiling en verwijder niet bestaande adressen.


voor kan ik die emailadressen verwijderen?


hoe

 


Ik zie dat ze al verwijderd zijn

 


hoe

 

 


Hoe kan ik regelen dat KPN mij niet als spammer meer ziet?


Als u mail stuurt naar adressen die niet bestaan, en u blijft daar stug mee doorgaan, dan word u op den duur gezien als spammer. En dan word steeds meer mail van u geweigerd. Ook mail naar adressen die wel bestaan word dan tegen gehouden.

Dus hou uw adressenbestand bij. Controleer zorgvuldig of de adressen echt bestaan en de mail aankomt.


@Adversus  Zoals ik hierboven al zei:

Advies: houd je verzendlijst(en) actueel, pas op voor vervuiling en verwijder niet bestaande adressen.

 

Ik zie dat ze al verwijderd zijn

Ik had de moderatoren al ingeseind, die hebben het meteen verwijderd.


Ik heb nu 5 adressen die een andere melding hebben dan 550 5.0.0

Die ga ik bellen en vragen of hun mail adres klopt.

Blijft de vraag hoe ik de blokkade daarna kan opheffen


Ik heb nu 5 adressen die een andere melding hebben dan 550 5.0.0

Die ga ik bellen en vragen of hun mail adres klopt.

Blijft de vraag hoe ik de blokkade daarna kan opheffen


Als je last houdt van 550 5.0.0 Mail rejected neem dan contact op met KPN Abuse (de beheerders van het KPN spamfilter) via abuse@kpn.com


OK bedankt!


@Adversus Welkom op het forum. Ik zie dat je vragen al beantwoord zijn door @Nick83 en @RBxx. Mochten er meer vragen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag!