Skip to main content

Sinds een week zijn wij omgezet van xs4all naar kpn en nu ben ik, op 80  stuks na, al mijn mails kwijt uit mijn prullenbak!

Ja ik weet dat het niet slim was om zoveel mails in de prullenbak te bewaren maar dat zou niets uit moeten maken. Kpn/xs4all heeft toegezegd (zie folder: Even checken...) dat ALLE mails mee zouden gaan maar dat is dus niet zo.

KPN gooit mails in de prullenbak na een bepaald aantal dagen weg, dat deed xs4all niet en is ook niet gecommuniceerd…

Helaas zaten er waardevolle mails tussen.

KPN graag een oplossing?

Hallo @cvbussum , mail die uit de prullenbak verdwenen is is niet meer terug te halen.

Het is daarom een advies om belangrijke mail niet uitsluitend in ‘the cloud’ te bewaren, maar op een eigen medium op te slaan, uit te printen en te archiveren.

Verder is het zo dat KPN geen mail uit de prullenbak verwijdert, maar verplaatst naar het archief na 90 dagen.

Als je dus inlogt in de webmail zou je de betreffende mail in een archiefmap moeten zien staan.

 

 


Beste JanD,

Dank voor je antwoord maar ik blijf toch van mening dat kpn hier ernstig in gebreke is gebleven.

Feit blijft dat kpn heeft toegezegd dat er geen mails zouden verdwijnen na overgang van xs4all naar kpn mail en dat dit dus wel is gebeurd… Ben erg benieuwd of het verwijderen van die mails juridisch  houdbaar is, dat laat ik op dit moment uitzoeken