Skip to main content

Emails met bijlagen komen niet meer aan bij de ontvanger. Als test, betreffende mail met bijlagen naar mezelf doorgestuurd via Outlook for Mac of webmail, maar die krijg ik ook niet.

Ik krijg geen melding dat het versturen mislukt is of andere foutmelding. De verstuurde mails met bijlagen staan wel in mijn folder ‘Verstuurd’ met tijd en datum.

 

Outlook for Mac: versie 16.16.19

OS: macOS Catalina, versie 10.15.3

Browser: Google Chrome, versie 80.0.3987.122

Goedemiddag @AD70 welkom terug! Dat is wel balen zeg!

H̶e̶b̶ ̶j̶e̶ ̶d̶i̶t̶ ̶p̶r̶o̶b̶l̶e̶e̶m̶ ̶o̶o̶k̶ ̶a̶l̶s̶ ̶j̶e̶ ̶e̶e̶n̶ ̶m̶a̶i̶l̶ ̶n̶a̶a̶r̶ ̶j̶e̶z̶e̶l̶f̶ ̶s̶t̶u̶u̶r̶t̶ ̶o̶f̶ ̶b̶i̶j̶ ̶m̶e̶e̶r̶d̶e̶r̶e̶ ̶o̶n̶t̶v̶a̶n̶g̶e̶r̶s̶?̶  ik lees je bericht net nog een keer door, je krijgt de mail zelf ook niet binnen.
Zou je het ook eens met andere soorten bijlagen willen testen met bijvoorbeeld andere groottes of bestandstypes?


Dag Thomas,

Ik heb e-mails naar mezelf gestuurd met Word documenten, pdf bestanden en jpegs van verschillende groottes (variërend van 10 kb tot 8 MB) als bijlagen en ik heb alles ontvangen.

Ik ben er wat dieper ingedoken en ik denk dat een specifiek pdf bestand die ik wilde versturen de boosdoener is geweest. Als ik de betreffende pdf als bijlage naar mezelf stuur, krijg ik het niet, maar als ik van deze pdf een kopie maak en deze kopie als bijlage naar mezelf stuur, ontvang ik het wel. 

Probleem lijkt dus geen probleem te zijn of opgelost te zijn! :-)


Ah dat zal hem geweest zijn! Bedankt voor de update!